Monday, February 19, 2007


Om du synes det er daarlig med oppdatering paa denne sida for tida, fortvil ikke! For oeyblikket er jeg uten PC, dette fordi laptopen min doede hen her for et par uker siden, saa jeg venter paa en ny fra Norge, som kommer til helga. I mellomtiden jobber jeg paa laant PC naar det er mulig, og ellers jakter jeg videre paa ny leilighet, og nyter at vaaren er kommet her, og viser sin vakre blomsterprakt i dette vakre landet. Jeg og mine medarbeidere har det bra. La oss inderlig haape og be om at den skjoere freden i Gaza og i landet foroevrig holder, slik at det ikke bare er naturen som faar nytt liv, men ogsaa alle menneskene som sliter med aa holde fast paa haapet om ett nytt og bedre liv.

2 comments:

Henriksn said...

Ja!
Vi ber for deg og dere og gleder oss over litt roligere tider. Og over våren:)- Den er litt fjern her, men herlig å se vårblomstbilde fra deg!

Kikka said...

Hei Karin!

Litt mye å sette seg inn i på siden din, men er innom å sjekker av og til..
Si ifra om du dumper innom London, da er vi her og har kaffen klar:)

lenge siden sist nå.. KLEM kristine